Tromsøstudentenes Idrettslag

Kjære alle medlemmer,

Sakspapirer: Årsmøte TSI 2021

Teamslenke: Møte klokken 1700 torsdag 25.03.2021

Hovedstyret har innkalt til ordinært årsmøte i TSI torsdag 25. mars klokken 17.00. Årsmøtet vil bli gjennomført digitalt. Årsmøtet er idrettslagets øverste organ og avgjør viktige saker som idrettslagets overordnede strategier og planer, budsjett og valg av nytt hovedstyre. Mer informasjon om gjennomføringen av årsmøtet kan dere finne i TSIs lover.

Dersom du har spørsmål om de ulike vervene eller kanskje kunne sett for deg å stille til valg ber vi deg ta kontakt med valgkomiteen til TSI på tsi.valgkomitee@gmail.com. Valgkomiteen ønsker å komme i kontakt med alle interesserte!

Alle medlemmer som har betalt medlemskontingenten kan delta på årsmøtet med stemmerett og kan stille til valg. Medlemskontingenten til TSI betales i år gjennom Klubbadmin, som er idrettens eget medlemssystem. Den koster 200 kr for studenter og 400 kr for ikke-studenter. Medlemskontingenten kan betales her: https://medlemskap.nif.no/28089.

Dersom du eller din undergruppe har saker som dere ønsker å fremme på årsmøtet må dette sendes inn til Hovedstyret senest 14 dager før. Linken til det digitale møtet vil bli gjort tilgjengelig på med sakspapirene senest syv dager før møtet

TSI Hovedstyret

0 Kommentar